وجدان های بیدار

ღ♥ღ درياي بي كران ღ♥ღ
وجدان های بیدار
ن : پریسا ت : یک شنبه 5 مرداد 1393 ز : 12:37 | +

چه زود بزرگ شدی و طعم تلخ زندگی را چشیدی چه صبورانه می ایستی و مبارزه می کنی و ستایش می کنم صبرت را.من بی تجربه ،تو یک بغل تجربه داری بلکه یک دنیا.چه حرف های زیبایی در دل داری .جملاتی که می گویی نشان از بزرگی و تجربه توست.نشان می دهد چه خوب درس دنیا را اموحتی تو تمام می کنی درس دنیا را ،امتحان می دهی و من درگیر آموختن آب،باباهستم تو برایم معلم می شوی ،من همان شاگرد آب بابا هستم .تو می جنگی و من درگیر کشیدم مدادم روی کاغذ هستم تا بنویسم بابا آمد و تو در دل باور کردی بابا رفت ،مادر رفت.من گل بازی می کنم تو غبار جنگ را از پیشانیت پاک می کنی.اما آخر سال که می شود برایت با خط درشت می نویسم،آزاد باد فلسطین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جالب, عکس عاشقانه, ترول, پسرانه, عکس بازیگر, طنز, خفن, عکس طبیعت, دخترانه, عکس خنده دار, فیلم, عکس بچه ها, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fmfmfm
This Template By Theme-Designer.Com